Reis door Costa Rica en Panama..

31 juli 2015 - Monteverde, Costa Rica

Na een wat turbulente vlucht zijn we maandag 27-07 gearriveerd in San José, Costa Rica. Tijdens deze vlucht was Evelien zo geschrokken van de turbulentie en het gegil van een vrouw, dat ze haar buurman met beide handen vastgreep.

Nu starten we met onze reis door Costa Rica en Panama. Hier onze route:Bamba experience tour

We zijn dus gestart in San José, in deze stad valt niet zo veel te beleven. We hebben dinsdagochtend een San José bites & sights experience gehad. Onze gids leek wel een feeder. Misselijk liepen wij achter hem aan, omdat we geen eten durfde te weigeren. Maar een leuke tour was het wel.

De volgende dag zijn we verder gereisd naar Monteverde. Waar we belaagd werden door verschillende hostel aanbieders. Uiteindelijk iedereen afgewezen en zelf opzoek gegaan. Nu douchen we met koud water en slapen we op een te hard matras. Het leven van een backpacker gaat niet over rozen.

Vandaag donderdag 30-07 hebben we als tarzan en superman over tropisch regenwoud geslingerd.

Tarzan

Evelien heeft zo hard moeten schreeuwen, dat ze last heeft van haar keel. Zie je het al voor je de blik van Evelien, wanneer zij van een platform springt? Te grappig! Deze is ook nog vastgelegd, maar ik mag de foto helaas niet publiceren. Het slingeren over bomen was eng, maar het ergste waren de trappen die ik met knikken te knieën naar beneden liep, vastklampend aan de reling.

Morgen reizen we door naar La Fortuna..

Adiós

Xx