Part two

26 augustus 2015 - Bangkok, Thailand

Voor de laatste keer zwaai ik naar mijn familie en vrienden terwijl ik naar de douane loop. Voor de eerste keer alleen op reis, ik heb er kriebels van in mijn buik.

...

Mijn eerste stop is Hong Kong. Hier slaap ik bij een Chinees gezin. Na ongeveer 12 uur vliegen, ben ik deze ochtend direct de stad gaan verkennen. Met Julian een vriend in Hong Kong ben ik gaan lunchen. We aten Dim Sum, verschillende kleine gerechtjes uit de Chinese keuken. Dit aten we de volgende dag ook als ontbijt. Dat is nog eens wat anders als wat kwark in de ochtend. Maar het was erg lekker!

Food

Ik heb niet alleen veel gegeten in Hong Kong, ook veel gezien. Het is alleen al geweldig om rond te lopen door de straten. Met de vele hoge gebouwen, grote shopping malls, de drukte en alle rare Chinese tekens.

...

Twee avonden heb ik de stad van een prachtig uitzicht mogen bekijken. Dat was echt geweldig zoals je op de foto's ook wel kunt zien.

Rooftop view

Verder heb ik de dokter ook ontmoet. Mijn benen waren zo rood, opgezwollen en warm dat het zeer deed.

Na twee dagen Hong Kong ben ik richting Bangkok gevlogen. Daar dachten veel mensen hetzelfde over..

Van Hong Kong richting Bangkok

Vanuit Bangkok ga ik een maand lang reizen met een groep en gids door Cambodja, Vietnam, Laos en Thailand.

indochina-discovery-tour-map

Deze avond gaan we een met de groep. We hebben een leuke groep, met mensen uit Australië, Nieuw-Zeeland, Engeland, Wales en Amerika. Waar ik niet op voorbereid was, zijn de verschillende accenten. Maar gaat goed komen met mijn Engels..

Bye bye

Xx

1. Marjo:
    1 september 2015
    Hoi Lieke, pas goed op jezelf. Wat een enerverende reis. Geniet ervan. Groet Marjo