last week Panama

20 augustus 2015 - Panama City, Panama

In de laatste week dat ik in Panama ben ga ik terug naar Bocas del Toro. Vandaag neem ik ook afscheid van Evelien die vandaag naar huis gaat :( We nemen beiden een andere taxi, naar een ander vliegveld.. Heel raar en erg jammer, want we hebben samen een top tijd gehad!

Samen met Anni een meisje uit Duitsland neem we de taxi. We hebben haar in het hostel ontmoet en ze heeft de avond hiervoor besloten met mij mee te gaan naar Bocas.

Op Bocas zaten we in een prachtig hostel, Selinas.

Selinas hostel

Helaas hebben we veel regen gehad. We zijn naar een prachtig strandje achter het regenwoud gegaan. Ja in de regen. S'avonds zijn we bier gaan drinken. Om een echte backpacker te worden moet ik bier leren drinken. En dat is wennen..

Bier leren drinken

De volgende dag zaten we met een lichte kater aan het water in ons hostel. Wat gaan we vandaag doen?? Surfen! Wij lopen het dorpje in om een surfschool te vinden, maar we waren te laat. Alle groepen waren al weg. We zijn toen gaan paddle boarden. Erg leuk om te doen :)

Paddle boarding

Na de dagen op Bocas zijn we terug gevlogen naar Panama city. Mijn laatste dagje alweer in midden Amerika. Op deze dag gingen we wat cultuur snuiven in een hop en off bus. We hebben misschien niet alles gezien, omdat af en toe onze ogen dicht vielen.. Maar wat we gezien hadden was erg mooi!

Een nachtje slapen in Panama city en dan terug naar Nederland om mij klaar te maken voor part two!

Adios

Xx