What happened in New York?!

26 juli 2015 - New York City, Verenigde Staten

Oké, New York is echt geweldig!!! Het gevoel van New York kregen we al in het vliegtuig, check het filmpje. Zoals ik al vertelde is ons verblijf in New York echt goed! De metro hebben we ondertussen onder de knie, tot het moment dat we uitstappen en ons richtingsgevoel het moet overnemen Ik dacht altijd als ik denk links, kunnen we beter rechts gaan. Maar zelfs dat werkt niet

Maar we komen overal:

• China town
  • Little Italy
  • Soho
  • enzovoort..

• Brooklyn 》foodtruck market (Smargersburg) winkels (Williamsburg)
  • Harlem
  • Bronx 》Yankee Stadium
  • Manhattan 》heel veel

Geweldig was ook onze helikoptervlucht over de stad!!! Vrijdag zijn we naar 9/11 Memorial museum geweest. Dit was heftig! Ongelooflijk wat daar is gebeurd.. Bij gtst kan ik al een traantje laten, kun je nagaan hoe ik daar rond liep. Juist als een panda .

Oh ja, ook zo'n lekker gênant moment.. Sta je op het metroperron, hoor je een zwerver nogal hard praten. Oppeens hoor ik 'map' en ik sta daar met mijn metrokaart. Ik kijk Evelien aan en vraag: komt hij eraan?! Evelien schiet in de lach en ja hoor, ik rook hem aankomen  Vraagt hij moet je in deze metro, ik reageer: Uhm ja.. Begint hij tegen me te schreeuwen: snel! Stap in, stap in!! Het was verder ook niet druk op het perron

Mensen vertelde me dat je kan veranderen op een lange reis. Dat is bij mij al begonnen. Ik kan niet meer slapen onderweg en iemand vond dat ik goed Engels  (Amerikaans) sprak. Jullie zullen nu wel lachen, maar Evelien is het bewijs! Ik heb er een nieuwe zus bij trouwens en wij komen uit Australië, Zweden en Engeland..

Sorry dat ik zo van de hak op de tak spring (dit is nog niet veranderd ), maar er is ook zoveel gebeurd!

Foto's en video's volgen, maar de verbinding is slecht dus dat kan even duren..

Zondagochtend 27-07 vertrekken we naar Costa Rica

Bye Bye

Xx

1. Nancy:
    29 juli 2015
    Super leuk schattie! Erg leuk omschreven allemaal, lees het met plezier! Geniet ervan ik ga je bijhouden! Toppertje