Bocas Del Toro

11 augustus 2015 - Bocas Del Toro, Panama

Vanuit Costa Rica zijn we de grens letterlijk overgelopen naar Panama. Hier kwamen we aan bij de douane, waar we een visum moesten kopen. Maar dat was vrij lastig zonder geld. Gelukkig ontmoeten we een Nederlands stel dat ons geld wilde lenen, waardoor we de grens konden oversteken. Hoe dom kun je zijn? Yes, we know..

Op Bocas Del Toro sliepen we in een het hotel Casa Max. Dit hotel wordt gerund door een Nederlands stel. Hier ontmoeten we Omar. Hij heeft ons vele plekjes van Bocas laten zien, waaronder het nachtleven.

Dansles wagen

We hebben hier prachtige strandjes gezien, zoals Starbeach en Bluff beach. In de avond luisterde we naar gitaarspel. Dit probeerde we zelf ook, maar daar hadden we geen talent voor.

Starbeach

Ik moet eerder gaan schrijven, want ik ben de helft alweer. Maar ik ga terug naar Bocas, dan zal ik jullie beter op de hoogte houden.

Adios

Xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marion:
    17 augustus 2015
    Hey Lieke en Evelien,

Wat een leuke dingen beleven jullie allemaal!! Ziet er allemaal heel leuk uit wat jullie ondernemen. Jullie zijn al echte globetrotters geworden! Geniet nog van al het moois.

Groetjes Marion.
  2. Dick en Margreet:
    18 augustus 2015
    Hoi Lieke, we begrijpen van Erick dat je al snel terug komt en nu even alleen reist. Leuk om al jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Wat hebben jullie al prachtige dingen gezien!
    Hele goede reis terug naar Nederland en alvast een goede reis verder!
    groetjes, Dick en Margreet