Last city in Costa Rica

5 augustus 2015 - Puerto Viejo, Costa Rica

Op weg naar onze laatste stop in Costa Rica, het dorpje Puerto Viejo. Het was een lange boot reis, waarbij we meer dieren onderweg hebben gezien als met onze kano tour waarbij we naar ze opzoek gingen. We zagen krokodillen, vogels, apen en luiaards.Krokodil

Maar nadat we krokodillen hadden gespot liep onze boot vast. Ik was blij dat ik geen man was, want de mannen uit de boot moesten het water in om mee te helpen duwen. Maar we konden weer verder en niemand is opgegeten. Vastgelopen

We hadden een hostel gevonden en we werden uitgenodigd om savonds mee op stap te gaan. Eerst gingen we het dorpje verkennen. Puerto Viejo heeft veel reggae invloed en leuke surfers

Later op de avond zaten we klaar om te gaan. Na twee uur te hebben gewacht, hebben we een fiets gehuurd en zijn we er zelf op uit gegaan. We kwamen uit bij een gezellig terras. De ober daar vertelde ons over een feest wat geweldig moest zijn. Het was niet moeilijk om ons over te halen en we zijn naar het feest gegaan.

Bij het feest aangekomen bleek het een reggae feestje te zijn. Een drankje halen was niet zonder opstakels. Je werd plat geschuurd, voordat je bij de bar was en dan moest je nog terug..

De volgende ochtend werd ik wakker met twee hagedissen boven mijn hoofd. Oké, opzoek naar een ander hostel en gevonden Deze dag hebben we lekker aan het strand gelegen en natuurlijk geschuild voor de regen.

Strand

Op naar Bocas Del Toro, Panama..

Adios

Xx

1. Elise:
    15 augustus 2015
    Kort maar krachtige hak op de tak verhalen, heerlijk! Daar houd ik van!
    Fijn om te lezen dat jullie t zo naar je zin hebben Lieke!! Blijf dat nog maar lang doen! XXX