Nieuwe trend, poncho's..

4 augustus 2015 - Tortuguero, Costa Rica

Op 31 augustus kwamen we aan in La Fortuna, waar we sliepen in een hostel met zwembad I like! Deze dag hebben we lekker aan het zwembad gelegen, waarbij ik mijn kont heb verbrand

De volgende dag begon onze hike op de Arenal vulkaan. Het regende waardoor we poncho's hadden aangetrokken. Het leek of we met een slankheidskuur bezig waren, zweten poeh! De hinking was erg mooi, ook mede dankzij onze gids! Helaas weinig foto's van nu (wel op het toestel van Evelien), want mijn fototoestel was leeg Na onze tocht mochten we relaxen in de Baldi hotsprings..

Na twee dagen La Fortuna reden en vaarde we verder richting Tortuguero. Dit is een erg klein dorpje in de jungle. Om 5:45 uur stonden we klaar om de jungle in te gaan met een kano. Aangezien we de dag van te voren al om 20:30 uur in bed lagen zonder te eten, omdat er geen stroom was op heel het eiland, waren we top fit  Deze ochtend hebben we vogels en apen gespot. Eerlijk gezegd had ik er iets meer van verwacht. Meer kleur zoals papagaaien, toekans, vlinders en bloemen. Ook deze ochtend schitterde wij weer in onze poncho.

S'avonds lopend door de jungle werden we door de gids telkens weer op de kast gejaagd met grote enge spinnen. De avond van zijn leven, maar die van ons ook. Wij mochten toekijken hoe Green turtles hun eitjes verbergen op het strand. Deze schildpadden zijn 1 tot 1,5 meter groot. Echt onbeschrijfelijk..

Later nog een verhaal vanuit Costa Rica.

Adiós

Xx

1. Lydia:
    6 augustus 2015
    Klinkt super Lieke! Maar Brrr die spinnen niet haha
  2. Ilze:
    7 augustus 2015
    Liek! Je hebt je roeping gemist! Verrekte Kluun! Super leuk om je verhalen te lezen (vooral omdat ik je ze ook hoor vertellen ) Geniet vrouwtje! Maar dat zit wel Liefs, xx
  3. Suzan:
    7 augustus 2015
    Wat leuk om je verhalen te lezen. Veel plezier nog!
    Groetjes,
    Ook aan Evelien
    X
  4. Nancy:
    8 augustus 2015
    Haha schatje! Lees wel dat je het goed naar je zin hebt!! Enjoy pop